Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Тришевський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Тришевський О. І. Дослідження напружено-деформованого стану плоского бічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми періодичними гофрами жорсткості [Електронний ресурс] / О. І. Тришевський // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2014. - № 2. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2014_2_12 Виконано теоретичний аналіз напружено-деформованого стану плоского бічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми гофрами, що періодично повторюються. З використанням отриманих залежностей визначені параметри напружено-деформованого стану плоского бічного елементу бічної обшивки залізничного піввагона. Аналіз отриманих даних дозволив виявити дві характерні зони осередку деформації, в одній з яких внаслідок формування виникають залишкові напруження стискування, які при певних поєднаннях механічних властивостей матеріалу і геометричних розмірів профілю можуть викликати пластичну втрату стійкості плоского бічного елементу.
| 2. |
Тришевський О. І. Підвищення ефективності спіральних теплообмінників шляхом вдосконалення конструкції і технології виготовлення їх сердечників [Електронний ресурс] / О. І. Тришевський // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2015. - № 3. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2015_3_7 Розроблена конструкція і випробувана нова технологія виготовлення полегшених профілів для сердечників спіральних теплообмінників, отриманий експериментальний профіль. Розглянуті результати досліджень зусиль і моментів, що крутять, при формуванні полегшених панелей спіральних теплообмінників, запропонований склад устаткування спеціалізованої лінії для їх виробництва.
| 3. |
Науменко О. А. Нові наукові розробки та наукові школи інституту "технічного сервісу" [Електронний ресурс] / О. А. Науменко, О. І. Сідашенко, Т. С. Скобло, О. І. Тришевський, І. Г. Бойко, О. С. Гринченко, В. Г. Кухтов, О. В. Козаченко, В. А. Войтов // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2016. - № 6. - С. 8-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2016_6_3
| 4. |
Тришевський О. І. Дослідження зміни механічних властивостей гнутих профилів при формовці [Електронний ресурс] / О. І. Тришевський // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2013. - Вип. 133. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2013_133_10 Наведено результати досліджень зміни механічних властивостей гнутих швелерів, виготовлених із різних марок сталей за переходами формування. Зроблено порівняний аналіз ступеня зміцнення гнутих і штампованих швелерів.
| 5. |
Тришевський О. І. Визначення впливу зусиль тертя на формуваня поперечних замкнутих гофрів [Електронний ресурс] / О. І. Тришевський, В. Л. Ахлестін, С. В. Мухамед’янов // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2018. - № 12. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2018_12_23 В результаті виконаних досліджень отримані нові дані про розподіл стоншування, рівнодійної сили тертя і контактної напруги, а також їх впливи на енергосилові параметри процесу формоутворення поперечних гофрів витягом і вигином у нерухомих та таких, що обертаються формуючих елементах. Отримані данні слід враховувати при теоретичному аналізі процесу формоутворення гофрів, зокрема при визначенні роботи сил тертя з урахуванням ковзання в калібрі, яке раніше не бралося до уваги, а також при уточненому розрахунку зусиль і моментів.
| 6. |
Тришевський О. І. До питання утворення хвилястості на плоских елементах листових профілей з повздовжніми гофрами, що періодично повторюються [Електронний ресурс] / О. І. Тришевський, І. О. Бабаєв // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2018. - № 14. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2018_14_19 Проведено дослідження, що надали змогу виявити причини виникнення хвилястості по плоским бічним елементам листових профілів з періодично повторюваними поздовжніми гофрами. Одержано вираз, що описує умови відсутності втрати стійкості плоского бічного елемента таких профілів, що надає змогу проектувати технологічний процес без виникнення хвилястості по кромці. Проаналізовано вплив різних конструктивних і технологічних параметрів профілів і технології їх виробу на можливу втрату стійкості плоских бічних елементів профілів.
| 7. |
Тришевський О. І. Bизначення тиску металу на валки при накатці рельєфу на елементах гнутих профілей [Електронний ресурс] / О. І. Тришевський, Д. С. Воробйов // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2019. - № 15. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2019_15_12
| 8. |
Тришевський О. І. Дослідження впливу швидкісного режиму при профілювнні на якість гнутих профілей [Електронний ресурс] / О. І. Тришевський // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 205. - С. 124-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_205_17 Наведено результати досліджень швидкісного режиму за формування гнутих профілів відкритого типу, зокрема, зміни окружних швидкостей протилежних точок осьового перерізу валків залежно від співвідношення основних діаметрів і їх відстаней від основного діаметра нижнього валка. Визначено вплив різних чинників на швидкісний режим профілювання, і рекомендовано їх облік під час проектування нового обладнання і розробці калібрувань валків для загального випадку, коли діаметр верхнього валка більше діаметру нижнього. Встановлено, що розміщення робочого рівчака в нижньому валці з підгинанням елементів профілю від рівня основного діаметра до осі призводить до зменшення vср. Тому під час розробки калібрувань валків для створення правильного швидкісного режиму слід враховувати вплив величини висоти калібру h або напрямок підгинання.
|
|
|